نرم افزار دیاگ کاترپیلار ( Caterpillar Electronic Technician )

دستگاه Caterpillar Electronic Technician یا همان به اختصار دیاگ کاترپیلار وسیله ای بسیار با ارزش جهت عیب یابی ، بررسی ، برنامه ریزی و تعمیرات به حساب می آید . نرم افزار این سیستم به صورتی طراحی شده که شما می توانید آنرا روی کامپیوتر شخصی خود نصب نمایید .

ولی شرط اول در به کارگیری هر نرم افزاری دانش استفاده از آن نرم افزار می باشد . در قسمت آموزش همین سایت آموزش نرم افزار CAT ET قرار گرفته است .

به دلیل حساس بودن تجهیزاتی مانند ECM و EMCP محصولات کاترپیلار بهتر است قبل از اتصال نرم افزار به تجهیزات کاترپیلار با خود نرم افزار و محیط آن آشنایی کامل داشته باشید تا در زمان برقراری اتصال بین دستگاه دیاگ و تجهیزات کاترپیلار مشکلی در برنامه ریزی و احیانا خرابی برنامه و از کار افتادن تجهیز بوجود نیاید .

شرکت کاترپیلار این مشکل را حل کرده است و توسط حالت Trainingنرم افزار Caterpillar Electronic Technician ( حالت آموزشی ) و بدون نیاز به کابل ، آداپتور ارتباطی و اتصال نرم افزار به محصولات کاترپیلار ، شما می توانید یک درک صحیح ، آموزش کامل و تجربه بدون خطری در استفاده و اتصال نرم افزار به تجهیزات کاترپیلار داشته باشید .

در حالت آموزشی این نرم افزار شما می توانید با انتخاب هر یک از محصولات کاترپیلار وارد محیط شبیه سازی نرم افزار در مورد آن محصول شده  و کلیه ورودی و خروجی سنسورها و پارامترهای مربوط به آن محصول را مشاهده کنید .

قابل ذکر است که این نرم افزار منحصرا مربوط به موتورهای کاترپیلار استفاده شده در دستگاه های حفاری نبوده و متعلق به کلیه تجهیزات و محصولات کاترپیلار می باشد .

 

جهت سفارش و خرید و دانلود از اینجا اقدام نمایید 

2 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست